dinsdag 25 maart 2014

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen...



Mijn naam is Tessa, ik ben 23 jaar jong en ik ben geen girly girl.


Dit laatste heeft als gevolg dat dit waarschijnlijk geen blog van dertien in een dozijn zal worden: schoonheidsproducten moeten in mijn ogen werken en betaalbaar zijn. Ik heb geen zin om stukken van mensen te betalen voor ‘de laatste nieuwe crème van Professor Weetikveel met mineralen uit ondergrondse grotten op Mars’ (lach maar; the day will come), dus ik ga op zoek naar goedkope alternatieven. Voor alle pessimisten onder jullie: het kan! Je kan effectief the best of both worlds hebben, als je maar even zoekt. En wie niet wil zoeken, zal ik hier proberen verder te helpen.

Mijn volgende post zal al meteen gaan over mijn favoriete product van het moment: tea tree olie van Kruidvat.

Tot snel!


Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten